محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید افزوده شد.

ثبت نام در ریماریچی

اطلاعات شخصی
اطلاعات ورود

* فیلدهای الزامی

پشتیبانی و راهنمایی

ثبت نام و حساب کاربری

چگونه در سایت ثبت نام کنم؟

ثبت نام در سایت بسیار ساده است. برای اینکار از قسمت بالای سایت، روی ثبت نام کلیک کرده و در صفحه باز شده، فرم ایجاد حساب کاربری را تکمیل نمایید یا حتی می توانید با اضافه کردن محصول به سبد خرید، مراحل خرید را پی بگیرید، در طی فرآیند خرید، ثبت نام شما در سایت اتفاق خواهد افتاد.

چگونه می توانم به حساب کاربری خود وارد شوم؟

برای ورود به این بخش، از قسمت بالای سایت، روی ورود کلیک کرده و در صفحه باز شده، ایمیل و رمز عبور خود را وارد کرده و سپس به حساب کاربری خود وارد شوید، در طی فرآیند خرید نیز فرم ورود در محل مناسب پیش روی شما باز خواهد شد و می توانید وارد حساب کاربری خود شوید.

«حساب کاربری من» که در قسمت بالای سایت وجود دارد چیست؟

یک کلید با امکانات کاربردی بیشتر است که پس از ورود به سایت امکانات آن برایتان باز خواهد شد و از طریق آن می توانید به اطلاعات اختصاصی خود در تعامل با سایت اعم از خریدهای انجام شده، وضعیت سفارش، اطلاعات تماس خود، لیست علاقه مندی ها، نظراتی که در مورد محصولات داده اید و ... دسترسی داشته و آنها را مدیریت کنید، برای مشاهده امکانات این بخش بصورت رایگان ثبت نام کرده یا وارد حساب کاربری خود شوید.

آیا بدون ثبت نام در سایت می توانم خرید کنم؟

بله. این قابلیت در سایت وجود دارد که شما به عنوان کاربر مهمان نیز از سایت خرید انجام دهید. با این وجود با ایجاد حساب کاربری می توانید؛

  • در آینده سریع تر و ساده تر خرید کنید.
  • خیلی ساده سوابق خرید، سفارش ها و دیگر فعالیت های خود را مدیریت کنید.
  • لیست علاقه مندی های خود را ایجاد کرده و تغییرات آنها را دنبال کنید.
  • در جریان فروش های ویژه و قیمت روز محصولات قرار بگیرید.
آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

بله، شما می توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود شوید، سپس با کلیک روی گزینه «اطلاعات حساب کاربری» و با تیک زدن گزینه «تغییر رمز»، ایمیل و رمز عبور خود را تغییر دهید.

از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

برای اطلاع از وضعیت سفارش، می توانید وارد حساب کاربری خود شده و با کلیک روی گزینه «سفارش ها» از وضعیت آن مطلع شوید.

آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

بله. باید به حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه ی «سفارش ها» کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

آیا این امکان وجود دارد که پیش نویس قرارداد نمایندگی در اختیار ما قرار گیرد؟

بله امکان پذیر است. لطفا برای درخواست پیش نویس قرار داد نمایندگی تقاضای خود را از طریق فرم درخواست نمایندگی ارسال فرمایید.

خرید و سفارش

چگونه می‌توانم از این سایت خرید کنم؟

لطفا از صفحه راهنمای خرید بازدید کنید.

مزیت خرید اینترنتی به خرید حضوری چیست؟

خرید اینترنتی باعث صرفه جویی در وقت و هزینه مشتری می شود، در این روش خرید، مشتری ضمن دسترسی دقیق و کامل به اطلاعات محصولات و خدمات، می تواند در هر ساعتی از شبانه روز و با مشاوره دوستان و اعضای خانواده، خریدی آرام و مطمئن را تجربه کند و به جهت عدم تحمیل بسیاری از هزینه های فروش به فروشنده، عموما خرید ارزانی را صورت می دهد و باز به جهت نرم افزاری بودن خرید و حفظ سوابق خرید، مزیت های ویژه ای در حین خرید یا در آینده در اختیار مشتری قرار می گیرد که امکان ارائه آن در خریدهای سنتی وجود نخواهد داشت. 

آیا خرید از این سایت امن است؟

برای فراهم کردن امنیت کامل شما، ما هیچ گونه اطلاعاتی که مربوط به حساب بانکی یا شماره کارت شما باشند را ذخیره نمی‌کنیم. سیستم پرداخت توسط وب سایت بانک انجام می‌شود و ایجاد ارتباط با این سایت به شیوه امن می‌باشد، در سایر موارد نیز حداکثر تدابیر لازم برای حفظ امنیت خرید صورت پذیرفته است.

آیا می‌توانم برای شخص دیگری خرید کنم و سفارش به آن شخص تحویل شود؟

بله، شما می توانید پس از انتخاب محصول، و افزودن آن به سبد خرید، در مرحله ی « آدرس ارسال صورت حساب» با انتخاب گزینه ی «محصول به آدرسی غیر از محل ارسال صورتحساب ارسال شود»، وارد مرحله ی «اطلاعات ارسال» شده و درخواست دهید محصول خریداری شده به هر آدرسی که مایلید ارسال شود، این قابلیت برای واسطه های فروش نیز می تواند بسیار مفید واقع شود و واسطه ها می توانند محصول را با شرایط دلخواه خود به مشتریان مورد نظرشان فروش کرده و از طریق سایت درخواست ارسال آن به آدرس ایشان را بدهند و حتی می توانید درخواست دهید یادداشت دلخواه دشما بر روی بسته نوشته شده و ارسال شود.

چگونه می توانم از طریق سایت به شخص دیگری هدیه بفرستم؟

پس از انتخاب محصول، افزودن به سبد خرید، و نهایی سازی خرید، در مرحله ی « آدرس ارسال صورت حساب» با انتخاب گزینه ی «محصول به آدرسی غیر از محل ارسال صورتحساب ارسال شود»، وارد مرحله ی «اطلاعات ارسال» می شوید. در این مرحله آدرس شخصی که می خواهید محصول برای او ارسال شود را درج و سپس تیک گزینه «ذخیره در لیست آدرسها» را بزنید و وارد مرحله «روش ارسال» شوید. در این مرحله تیک گزینه «تنظیمات پیام هدیه» را بزنید. بلافاصله تنظیمات پیام هدیه برای شما فعال می شود، با تکمیل ادامه فرآیند خرید طبق روندی که در پیش روی شما باز خواهد شد می توانید درخواست دهید محصولات خریداری شده شما با نوشته مورد نظر شما بر روی بسته، به آدرس یا آدرس های دلخواهتان ارسال شود. 

آیا می توانم چند محصول را به چند آدرس متفاوت ارسال کنم؟

بله، این امکان وجود دارد. محصولات مورد علاقه خود را انتخاب و به سبد خرید اضافه کنید. در سبد خرید – زیر گزینه اقدام به پرداخت – روی « پرداخت با چندین آدرس» کلیک کنید. در صفحه باز شده، لیست محصولات خریداری شده همراه با آدرس هایی که قبلا وارد شده اند، قابل مشاهده هستند و شما می توانید درخواست دهید هر محصول به صورت جداگانه به آدرس های دلخواه شما ارسال شود.
در صورتی که قصد دارید محصولی را به آدرس جدیدی ارسال نمائید که قبلا وارد نکرده اید، روی گزینه «ثبت یک آدرس جدید» کلیک کرده و در فرم باز شده، اطلاعات آدرس جدیدی را ثبت نمائید.

نماد اعتماد الکترونیکی که در سایت نمایش داده شده است به چه معنایی است؟

دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پید اکنید.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارش هایی که در ساعت‏ های غیرکاری (از ساعت 17 تا 8 صبح) ثبت می‌‏شوند، در اولین ساعت های کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد.

آیا امکان خرید یا سفارش محصولات ناموجود در سایت، وجود دارد؟

در حال حاضر چنین امکانی در سایت وجود ندارد. اما اگر با حساب کاربری خود وارد سایت شده و محصولی را انتخاب کنید که ناموجود است، می توانید روی گزینه «آگاهی از موجودی محصول» که در صفحه محصول نمایش داده شده است کلیک نمائید.
در این حالت پیام «اشتراک شما ذخیره شد» در بالای همان صفحه نمایش داده شده و همزمان اطلاعات شما و مشخصات محصول در پنل سایت ثبت می شود. در صورتی که موجودی محصول در سایت به روز شد، یک ایمیل از طریق سیستم جهت آگاهی شما از موجود بودن محصول برای شما ارسال می شود و شما می توانید با مراجعه مجدد به سایت، محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

چگونه می توانم از تغییرات قیمت یک محصول آگاه شوم؟

با حساب کاربری خود وارد سایت شوید. محصول یا محصولات مورد علاقه خود را انتخاب کنید. در صفحه محصول، روی گزینه «آگاهی از تغییرات قیمت» کلیک نمائید. در این حالت پیام «اشتراک شما ذخیره شد» نمایش داده می شود.
اطلاعات شما و مشخصات محصول مورد نظر در پنل سایت ثبت می شود. به محض اعمال تغییر در قیمت محصول، یک ایمیل مبنی بر تغییر قیمت برای شما ارسال می شود و شما را از تغییرات به وجود آمده آگاه می کند.

آیا قیمت محصولات در سایت به روز هستند؟

بله، ما به طور منظم و روزانه قیمت‏ محصولات عرضه شده در وب‏ سایت خود را کنترل و به روز رسانی می‏‌کنیم.

نحوه پرداخت

از چه روش هایی برای پرداخت مبلغ کالای خریداری شده استفاده کنم؟

در طی فرآیند خرید از سایت، متدهای مختلف پرداخت پیش روی شما باز خواهد شد، شما امکان پرداخت وجوه سفارشات خود را به یکی از روش های زیر خواهید داشت:
•    پرداخت از طریق درگاه های اینترنتی زیر با استفاده از تمامی کارت های عضو شبکه ی بانکی شتاب شامل؛ درگاه بانک سامان، بانک پارسیان، بانک ملت و زرین پال
•    پرداخت در محل، هنگام تحویل کالا و به صورت نقد
•    واریز به حساب از طریق کارت به کارت، مراجعه به بانک یا حواله اینترنتی
برای اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه روش های پرداخت مراجعه کنید.

آیا می‌توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟

این امکان برای مشتریانی که قبلا برای پرداخت از طریق چک با آنها طی مذاکراتی به توافق رسیده ایم وجود دارد،  شما باید پس از انتخاب یک محصول و افزودن آن به سبد خرید، حین انجام مراحل پرداخت، و در مرحله انتخاب شیوه پرداخت، گزینه پرداخت با چک را تیک زده و سپس اطلاعات و یا تصویر چک صادر شده در وجه ما را آپلود نمائید و بعد اصل چک را ارسال کنید. 

اگر پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، آیا ممکن است مبلغ از حساب من کسر شده باشد؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت، شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع نباید نگران باشید. در این حالت معمولاً پول شما در حساب های میانی بانک است و خود بانک مغایرت ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

آیا می‌توان از شیوه پرداخت هنگام تحویل برای ارسال محصولات به شهرستان استفاده کرد؟

بله این روش پرداخت برای خریدهای کل ایران و حتی مناطق دور افتاده کشور نیز امکان ‌پذیر است.

آیا می‌‏توانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟

 در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.

ارسال سفارش

سفارش ها به چه شکل ارسال می شوند؟

در حال حاضر پنج شیوه برای ارسال امکان پذیر می باشد:
پست پیشتاز
پست سفارشی
پیک موتوری ویژه ی سفارش های شهر [نام شهر محل فعالیت]
ارسال از طریق باربری برای خریدهای حجیم
تحویل درب کارخانه

معمولا چقدر طول می کشد تا سفارش به دستم برسد؟

مدت زمان ارسال سفارش به شیوه ارسال، و روز دریافت سفارش بستگی دارد و عموما در طی فرآیند خرید از آن مطلع خواهید شد.

چگونه مطمئن باشم که سفارش سالم به دستم می رسد؟

ما کالای خریداری شده را به صورت کاملا مطلوب بسته بندی می کنیم تا مطمئن شویم که کالا سالم به دست شما برسد. با این حال چنانچه از کیفیت کالایی رضایت نداشته باشید، می توانید آن را ارجاع یا تعویض کنید.

چگونه می توانم سفارش های خود را از طریق وب سایت پیگیری کنم؟

برای این کار ابتدا باید با وارد کردن ایمیل و رمز عبوری که هنگام خرید در سایت تعریف کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید و از قسمت «سفارش ها» لیست سفارش ها و وضعیت آنها را مشاهده کنید.

زمان تحویل محصولات در شهرستان چقدر است؟

زمان تحویل محصولات در شهرستان بسته به نوع سفارش، نحوه ی ارسال پستی و مسافت، بین ۱ تا 6 روز کاری است، جواب دقیق تر برای این پرسش را در حین فرآیند خرید دریافت خواهید کرد.

در صورتی که در زمان تعیین شده، سفارش تحویل داده نشد، چه باید کرد؟

لازم است در اولین فرصت از طریق تلفن، پست الکترونیکی و ترجیحا سامانه پشتیبانی موجود در سایت، با واحد فروش تماس گرفته و پیگیری کنید.

تعویض یا بازگشت محصول

آیا امکان تعویض یا برگشت کالاهای خریداری شده وجود دارد؟

بله در صورت عدم رضایت از خرید می توانید نسبت به برگشت محصول خریداری شده اقدام کنید، برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص به صفحه خدمات مشتریان مراجعه نمایید. 

آیا امکان جایگزینی محصول خریداری شده با مدل دیگری وجود دارد؟

بله، در صورتی که تا [تعداد] روز پس از خرید، محصول خریداری شده را عودت دهید، می توانید آن را با مدل دیگری جایگزین کنید.
برای اطلاع از شرایط این کار به صفحه خدمات مشتریان مراجعه کنید./ [خیر. در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.]

در صورت بازگرداندن محصول، مبلغ پرداخت شده چه زمانی و چگونه استرداد می‌شود؟

هنگامی که کالایی بازپس فرستاده ‏شود، پس از کارشناسی و تأیید واحد خدمات پس از فروش، هماهنگی لازم برای استرداد مبلغ سفارش با مشتری به عمل آمده و بلافاصله مبلغ سفارش به حساب مشتری مسترد خواهد شد.

در صورتی که محصول تحویل داده شده، دارای اشکال یا نقص باشد، چه کار کنم؟

اگر موقع تحویل، متوجه شوید که اشکال در بسته بندی محصول است، از تحویل گرفتن آن خودداری کرده و موضوع را بلافاصله به واحد فروش اطلاع دهید.
در صورتی که پس از تحویل گرفتن و باز نمودن بسته بندی، متوجه اشکال شدید، تا 2 روز کاری نسبت به عودت کالا به واحد فروش و اعلام تلفنی با شماره تلفن [شماره تلفن] اقدام کنید.

اگر محصول ارسالی با آنچه سفارش داده‌‏ام و یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

با خدمات پس از فروش تماس بگیرید. برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط خدمات پس از فروش به صفحه خدمات مشتریان مراجعه کنید.

آیا امکان انصراف از خرید وجود دارد؟

در صورتی که انصراف مشتری از خرید، پیش از ارسال کالا باشد باید هر چه سریع تر انصراف خود را به واحد فروش اطلاع دهد. در این حالت امکان استرداد وجه و یا تغییر سفارش وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به صفحه خدمات مشتریان مراجعه کنید.

آیا محصولات شما گارانتی هم دارند؟

بله، محصولاتی که ما در فروشگاه عرضه می کنیم دو نوع گارانتی دارند. گارانتی اول، گارانتی خود محصول است که توسط کارخانه سازنده روی آن درج شده است. گارانتی دوم، گارانتی فروش خود [نام شرکت/فروشگاه] است که به شما امکان تست محصول و ارجاع دادن آن در صورت عدم رضایت را می دهد.

فروش ویژه

چه زمانی محصولات در طرح فروش ویژه قرار می گیرند؟ چطور می توانم از این طرح آگاه شوم؟

امکان قرار گرفتن یک محصول در طرح فروش ویژه را کارشناسان [نام شرکت/فروشگاه] با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلفی بررسی می کنند و با توجه به محدودیت زمانی عرضه محصول به صورت ویژه، امکان اعلام آن از قبل وجود ندارد. برای اطلاع از این برنامه ها می توانید در خبرنامه ما عضو شوید و در جریان اخبار و رویدادهای [نام شرکت/فروشگاه] قرار بگیرید.

آیا می‌توانم محصولی را که قبلاً در طرح فروش ویژه عرضه شده و دیگر امکان خرید با آن شرایط وجود ندارد، با همان قیمت سفارش دهم؟

خیر. طرح فروش ویژه چارچوبی دارد که خارج از آن ثبت سفارش ممکن نیست، بر این اساس شما زمان محدودی فرصت دارید سفارش خود را با قیمت ویژه ثبت کنید و پس از آن قیمت ها به حالت اول بر می گردند.